BILDER & AKTIVITETER  2016

2007      2008     2009   2010   2011    2012   2013    2014   2015    2016
Vårupptakt vid Boo, - städdag Första caféhelgen Påskliljecaféerna Torpvandring 7 maj Sommarens hantverk
De två första onsdagscaféerna Sommarens loppis Hemvändardagen 15 maj De tre sista onsdagscaférna Sommarfesten i Boo 2016
Höstmarknaden i Hjortkvarn Julmarknad 2016

Höstmarknaden i Hjortkvarn

Vår förening deltog på marknaden Naturens skafferi i Hjortkvarn den 24 september. Fint väder och mycket folk stundtals. Vi sålde Boo-hästar, hembygdsböcker samt tre lotterier. Sylvia hade ett marknadsbord med hembakat bröd, jordärtskockor och trädgårdsväxter och allt hade en strykande åtgång. Vid grannbordet sålde ”PRO-gubbarna” sina praktiska fågelholkar. Här är några bilder.

,
Sylvia vid sitt marknadsbord
Hästar, böcker och lotter till salu
Holkar och Sylvias växter