HEM     FÖRENINGEN     HEMBYGDSGÅRDEN     KALENDER       STYRELSEN      KONTAKT     BILDER OCH AKTIVITETER     LÄNKAR

BILDER & AKTIVITETER  2011

2007      2008     2009   2010   2011
Årsmötet 2011 Boohästen, tillverkas åter i Boo  Påskliljekaféet öppnade  den 16 april Lyckad vårsäsong 2011 Avslutningsresa för torpcirkeln vårterminen 2011
Försommarevenemang  Olas gäng den 13 juli Loppis och auktion 2011  Onsdagscaféer 2011 Sommarfesten
Studiecirkelns höstresa Julfint i museet

Årets sommarfest

Sommaraktiviteterna i Boo skola är nu avslutade för i år. Det skedde med den traditionella sommarfesten den 21 augusti. Anna-Lena och Gänget från Ställdalen var dagens underhållare. De bjöd på medryckande musik i dansbandsstil, som till och med lockade fram ett dansant par ur publiken till en vals. Som vanligt den här sommaren hade vi tur med vädret och ett sjuttiotal personer hade lockats till Boo för att i augustisolen njuta av underhållningen och trevlig samvaro under kaffedrickandet.

Här är några bilder från det sista sommarevenemanget 2011.

Text och bilder Catharina Ingjald

Uppdaterad 2011-08-29      Webbmaster